Myskväll idag..

Ja idag hade vi en liten myskväll, Kyle gillade det jätte mycker kollade på 3 små avsnitt av räddningspatrullen med piff och puff, kyle satt fint och kollade heeela tiden medans han åt sina cheezbolls.
Annars tvättade jag 4 maskiner innan. ALL tvätt blev tvättad :D Så nu har vi rena kläder inhängda i våra garderober. På tal om garderober så måste jag köpa ny byrå åt kyle.. den han har nu är alldeles för liten :P Tänkte på en sån här byrå som han kan ha inne på sitt rum:

Sen så har jag kollat lite annat som jag ska inhandla till hans rum bla detta;

Dock blir byrån liiite börk men skit i det den är rätt billig och har bra förvaring.

 

Tänk snart är det julafton också :O tiden går jätte fort. Snart är kyle tre, jag och jonte har varit tillsammans 5 år. Ja snart och snart men de känns som det är snart ^^.

 

Nej nu ska jag sluta skriva. Vi hörs imon!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback