2009-10-14

Hej hej..

Inatt drömde jag en jätte härlig dröm ville inte vakna. Men vaknade till för att kyle rörde på sig och då blev jag ledsen som vanligt när jag märker att det bara är en dröm..

Idag hälsade jag på på min apu plats.. hittade först inte dit men seen så. Det var jätte mysigt och trevligt där. Min handledare verkar jätte snäll och hon har förståelse för att jag kanske kan komma några minuter försent med tanke på att kyles dagis ligger åt helskotta. Hon jobbar dock bara 75%. Så när hon inte jobbar så ska jag ha en annan och gå jämte och hon verkar också trevlig.
Annars har jag inte gjort ett skit idag, plockat undan bara..
Ikväll ska jag träna lite, aqua. Och då får jag träffa min mormor också.

Och nu ska jag göra mat.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback