2009-10-11

Godkväll!

Nu har jag precis varvat ner sen afron och gymmet, Vi skulle egentligen bara dansat afro idag men vi tog gymmet också;) hihi.
Annars har jag bara varit hemma ensam hela dagen ifrån 1 typ. Jonte och kyle är i laholm på kalas.
I fredags så kom malin neo och chrille hit, vi åt pizza och umgicks lite. Kyle och neo hade jätte kul, man märkte att kyle hade saknat neo rätt mycket.



I går hände inte så jätte mycket,  tränade aqua, sen på dagen så hade acke kalas, men jag fick migrän och sov i stort sätt hela dagen. Sen på kvällen kom pontus och elisabeth hit. Pontus hade med sig en sak ifrån mamma som man tänder sen luktar det apelsin och kanel i hela lägenheten.




Idag så har jag städat hela lägenheten och haft den tänd. Luktar jätte gott nu när man kommer in till oss ;). Tränade afro sen och sen på gymmet. Nu sitter jag här bara, ska snart kolla lite på tv.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback