2009-10-07

Hej hej,

Kyle har blivit förkyld igen..Hoppas inte han får den hostan han hade innan men den verkar han få varje gång han är förkyld...
Annars så har vi plockat undan lite här hemma samt varit nere i tvättstugan en gång och fyllt 2 maskiner. Så ska ner dit om 1 timma igen. Under tiden ska jag plocka undan lite till är egentligen inte ens lönt men de ser bättre ut. Sen städa toan :).

Ikväll ska jag på bio med min mormor :D vi ska se flickan som lekte med elden. Hon har redan läst böckerna så hon ville gärna se filmerna också.

Jag är ledig ifrån skolan idag, det är rätt skönt, dock mycket som måste göras här hemma hihi. Imon och på fredag går jag bara halvdagar :).

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej :-P Men jag måste nämligen plugga så det är bättre om Chrille tar med sig Neo till er isåfall. Får se om jag hunnit göra så mycket så att jag an följa med.


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback