2009-10-06

Gooooddagens!

Imorse så vaknade kyle halv åtta igen, jag hann göra mig heelt iordning plus att frukost innan han vaknade. Nu är han och Jonte i laholm och jag har precis skickat in min uppgift till bettan, hoppas de går bra.
Idag har vi haft arbetsergonomi vi fick cykla hela vägen till vallås sen äta sen dit vi skulle vara. Och allt det på 1 timma. Så det var duktigt att vi hann ;) Sen hem och plugga och nu så ska jag kolla på gossip girl, sen ska jag träna med michelle och nathalie på gymmet :)

När jag kommer hem så ska jag ta en varm dusch och lägga mig i sängen och läsa twilight boken, jag vet att jag är seg på att läsa den men fick låna den idag av Elisabeth :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är sjukt bra.. men ajg hade jättesvårt att se filmen efter jag läst boken haha man vänjer sig lätt


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback