2009-10-04

Godmorgon

Ännu en ny dag i oktober och det blir bara kallare och kallare ute :( så tråkigt.
Iaf kyle sov i sin säng hela natten idag och igår, så förhoppningsvis så har detta blivit bättre så han kan sova i sin säng hela nätterna. Han kunde de innan också men så kom de en period då han var sjuk och ville sova hos oss hela tiden. Men nu börjar det blir bättre.
Kyle har varit utan blöja hela morgonen det har gått jätte bra! Han springer som sagt själv till toan och hämtar sin potta och kissar på den.

Idag hade jag tänkt mig baka kanelbullar eftersom det är kanelbullensdag, Pontus och hans tjej Elisabeth kommer nog ner och bakar med mig. Kyle ska självklart få baka egna bullar han också;)
Och ikväll blir det afro dans :D Börjar dock bli förkyld så får se hur det går men ska iaf träna ;) hehe. Inget jag skippar nu bara för jag är lite förkyld. Men sen om min förkylning blir värre så är det tydligen farligt att träna..:/. jaja jag tror jag har skrivit om det innan hihi.

Nej nu måste jag diska innan vi ska baka!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback