2009-11-11

Goooddag!

Kyle vaknade innan sex imorse det var inte kul att gå upp då kan jag säga ;) haha. Jag mår iaf mycket bättre nu, har haft någon mild influensa eller liknande, men är lite svag fortfarande. Jag har inte praktik förens på fredag kväll så har lite tid att vila upp mig på.

Har bara fre lörd och sön kvar av min praktik sen börjar skolan! så skönt. Ska dock ha gjort klart 3 uppgifter innan dess ;) hehe. Men de löser sig om man står i! :D.

Idag så hämtade kyle en blöja och våtservetter för han hade bajsat så sa jag - såå duktig du är lille gubben! så svarade han - jaa, mammas kille!. hahaha det var skit sött!

Annars har det inte hänt något alls bara varit hemma och vilat mig.

En liten veckoplanering

Onsdag
Ledig
Greys anatomy

Torsdag
Ledig
Plugga

Fredag
Apu 16-21

Lördag
Apu 7-13
Apu 16-21

Söndag
Apu 7-13

Nu är det mat som ska lagas, korvstråganoff!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback