2009-11-05

Jag håller alltid på att skriva 10 istället för 11 när jag ska skriva datum, det kan ju bero på att förra månaden gick så jävla fort.
Idag hade jag apu som vanligt, det gick jätte bra. Min handledare är så snäll mot mig när det gäller vissa saker ;).
Imon kommer bettan till mig för att se hur de går osv, undra hur det kommer att gå, hon var tydligen inte på så bra humör när hon träffade nathalie hihi.

Imon ska jag ha apu mellan 7-14 så det är bra tid. Jonte är hemma första fredagen imon med kyle, föräldraledigt ju.
Sen ska vi handla och städa, Jonte och kyle ska tvätta när jag är på apun så det är ju skönt att jag slipper det ;).

På kvällen sen ska jag och kyle myysa för jonte ska på fest hos en jobbarkompis. 

SKa skriva in nästa veckas schema på apun också SISTA veckan :D Sen är de dock skola och en massa prov och redovisningar..

Måndag

7-13,30

Tisdag
7-13,30

Onsdag
Ledig

Torsdag
Ledig

Fredag
16-21

Lördag
7-13
16-21

Söndag
7-13

Rätt skönt schema för att vara sista veckan faktiskt. dock lite jobbigt att jobba helg innan skolan men men :P

Jonte tatuerade sig idag, det tog typ 3 timmar hans tatuering blev faktiskt skit snygg och passar honom skit bra!



Nej nu ska jag fortsätta snacka med nathalie på msn och klaga på en viss person ;) Sen ska jag äta russin och kolla klart på criminal minds.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback