tisdag

Godförmiddag..

Kyle kräkte inatt...så han fick lägga sig hos oss tror ni inte han kräkte då med? jo det gjorde han jonte flög upp ^^ aldrig sett han vakna så snabbt. Så vi fixade sängen sen somnade vi om efter en och en halv timma ringde jontes alarm. Kyle vaknade också då. Så han har inte sovit såå bra. Han har iaf inte spytt mer. Men han har bajsat riktigt löst bajs..
Men han är pigg och så som tur är. Så vi ska nog ut och mata fåglarna senare när vi har ätit lunch.

Annars i veckan har jag rätt mycket att göra..Imorgon ska jag tvätta sen till bäckagård. På torsdag ska vi på möte, sen på fredag ska jag på bio med mamma, tintin, pontus och roggan. Sen ska vi äta på peking. Sen om jag hinner ska jag med martina ut.

Nu börjar kyle bli jobbig..

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback