fredag

Hellu..

Ett tag sen jag skrev nu , men det är för att min dator har kraschat, så nu lånar jag jontes dator och letar jobb mm.
Idag är det en full proppad dag , först lämnade jag kyle på dagis halv nio, sen hem och söka jobb och plocka undan lite och äta frukost, sen hämta honom igen. Ner till tvättstugan och sen lägga honom. Betala räkningar, ner till tvättstugan igen sen snart vaknar kyle så då ska vi äta mellan mål sen ner till tvättstugan igeeen sen ska vi plocka undan lite till här hemma , och sen kommer mona hit, sen till sist jonte och då åker vi och handlar ^^ hha.

Ikväll ska jag och kyle inte göra nååågonting så om det är någon som vill hitta på något så bara höör av er!

Imon ska vi äta middag här jag, martina, michelle och bekke sen blir det någon film, det kommer bli mysigt :D

Japp, men nu har jag skrivit lite iaf. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback