Söndag

Godkväll!

Sitter här just nu trött som in i..så ska snart gå och lägga mig tänkte bara skriva här först.
Igår var vi ju på kräftskiva, det var riktigt skoj, jätte mycket folk och god mat. DOck skulle vi tagit något annat än flintastek på en engångsgrill, det tog evigheter för den att bli klar och då blev inte ens allt klart haha. Iaf vissa blev liite fullare än andra ;) Men är det fest så är det! På kvällen blev det rave killarna alltså (jonte, andy, dennis) dansade som fasen. Jag gillar inte direkt att dansa rave dans så jag stod och småflinade vid sidan om åt dom haha. Jag frös om mina fötter som fan, det blev ju skit kallt framåt kvällen och jag hade bara sandaler på mig.

När vi skulle gå och lägga oss i tältet så var ju täcket + kuddarna helt fuktiga pga vädret. Efter en stund när vi lagt oss så kom john och sa att de lös i jontes bil så han gick ut och skulle släcka, då lös jag med min mobil som lampa, så hittade jag en tvestjärt eller hur det stavas så fick Helen ta ut den jag vågade inte ;) Sen lös jag runt i hela tältet för att se om jag hittade något annat så hittade jag en skiiiit stor spindel på min sida, jag flöööög upp och bad en av killarna som stod utanför att ta den :P sen hittade jag en lika stor till som kröp fort mot mig så jag var ute ur tältet snabbare än 1 min. Jag vägrade att sova där sen så vi sov i bilen ;) hahaha.

Jaa'a det var skoj iaf. Idag är jag dock förkyld och har ont i halsen. Men det går över ;)
PÅ fredag blir det antaglien utgång :D


<3

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback