onsdag

Hejsan..

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.
Våren har nog äntligen kommit hit! Snart kommer sommaren "bara" 2 månader kvar .

Kyle är sjuk, han har någon bakterieinfektion. Så han ska gå på antibiotika i 10 dagar. Han vaknade fyra imorse och var rätt pigg,´ville kolla på madagascar så han fick göra de 10 min kanske, sen så la jag honom i hans säng så somnade han om och vaknade 10 imorse . Jag vaknade till och med före honom idag. Och de har inte hänt på hur länge som helst. Sen var de medicinen ja...den gick ju inte så bra att ge honom han stretade imot som tusan men ner gick den iaf . Snart är det dax för medicin igen. Han ska ta den 3 gånger dagligen.

Ja jag återkommer nog senare :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback