Hej,

Idag vaknade jag och hade ont i hela kroppen, har sovit på något lustigt sätt. Men men. Idag har vi inte gjort någonting alls, eller vi har ju storstädat men vi har inte gjort något som är kul överhuvudtaget. Skit tråkigt ^^. Kyle sover nu iaf. Jag kollade precis på Robinson. Synd att valpen var tvungen att gå :( Han var så go. Men iaf synd om han hade stannat och kollapsat eller något liknande.

Iaf, Kyle har inte varit på sitt bästa humör idag heller för den delen, Han har haft sina utbrott ;) Han har börjat säga "nej" nu, tex om jag säger åt honom att stänga toa dörren så skriker han neeeej. hahaha man kan inte hålla sig då .


Japp, imon har vi inget planerat än så länge, får se vad som händer helt enkelt.

Puss hej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback