söndag

HEJ!

Jag är fortfarande vaken, kan inte sova jag vet att kyle kommer gnälla hela natten...jag vet dock nte varför nässprayet inte hjälper på honom denna gången :/ Det är konstigt.

Ikväll var vi hemma hos mange och åt tacos, sandra, martina och kristian var där också :D det var gott. Kyle somnade i bilen så när vi var framme så var det bara att packa upp sängen och allt annat och lägga honom där i så han sov där tills halv tolv då vi skulle hem:)

Jonte körde pontus, jennifer hennes mamma och tobbe till sjukhuset nyss för jennifer kunde inte känna sin hand och den var helt blå efter hon hade tatuerat den:S Men hoppas att det blir bättre med henne!

På måndag ska jag jobba dag på concilia så det är från halv nio till halv fem, så vi får lite julpengar:P

Kommentarer
Postat av: Martina

Julpengar, ja det kan behövas så här i juletid snart:)

Postat av: malin & Neo

det hette student nånting :p hehe. ja men han gör det dagligen :S

2008-11-03 @ 19:21:43
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback