Lördag

Godkväll.

Idag på morgonen ungefär vid 10 fick kyle tag på mina panodiler i min väska uppe på ett bord inne i ett rum där dörren var stääängd, han hade tuggar på de kartorna som vardär så 8 st fattades. Vi ringde till sjukvårdsupplsningen och de sa att vi skulle åka till akuten direkt för att just med panodil så kan det vara lite klurigt. Och på vägen så ringde vi till giftinformationen och så sa de att vi skulle kolla upp de.
Väl där klockan halv tolv såå fick vi vänta en liten stund sen fick han två plåster med salvor på armarna för bedövning om han skulle få slangar där..Men det kom inen läkare och sa att vi kunde åkahem för hon trodde inte att detvar något farligt.

Men när vi varhemma så blev jonteorolig så vi ringde igen och de sa om vi är oroliga så skulle vi komma upp så de kunde kolla honom, så de tog ett blodprov så kollade de på direkten och han hade inte ens fått i sig en panodil som tuuur var. Så imorgon är det bara till att leta upp resten av panodilen som vi inte hittade..Så hela dagen enda tills klockan 5 var vi på sjukhuset...

Efter sjukhuset åkte vi direkt hem till Malin och Chrille som hade gjort jäätte god julmat. Alla åt jätte mycket :D Kyle åt bra men inte alls mycket..han har börjat äta jätte dåligt efter han har haft maginfluensa men han verkade mätt så jag lät det vara. Sen tog malin fram lussekatterna som hon hade bakat och pepparkakorna, kyle och neo vräkte i sig ^^
Kyle har lärt sig säga "bajs" idag också, inte så konstigt när det är en liten herre hemma och malin och chrille som säger "bajs" hela tiden och pekar på sin rumpa hahah, Och en liiten skvallerbytta är han också ;) så fort kyle gör något så kommer neo fram och säger "kaa".
Sen så fort vi hade satt oss i bilen så somnade kyle ^^

Jag och Jonte har precis kollat på en film..den var väl sådär handlade om en kille som mördade folk och tog deras ögon gröp ur dom med sin nagel.

Nu ska jag faktiskt sova tror jag börjar bli lite trött.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin & Neo

haha det är så roligt för dom lär sig typ samma saker samtidigt :S blir till och med tillfälligt laktosintolleranta samtidigt :P

Postat av: Pauline

Usch så hemskt med akuten, tur allt va okej med honom!

2008-12-14 @ 16:10:54
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback