Tisdag

Early morning

Eller a inte såå tidig ^^ men ändå, klockan är ändå halv 10 snart, jag brukar gå upp vid den här tiden :P

Igår var vi hemma hos mamma :D vi drack kaffe och så. kyle blev skiiit gnällig mot slutet han blev övertrött, för när vi kom hem vid tio i nio så somnade han på direkten, och sov ända till halv nio nu i morse:P haha.

Idag ska vi till BVC för att väga och mata lillkillen, sen hade jag tänkt mig att vi skulle in till stan efter det, måste sätta in pengar på mitt konto också:P och köpa dom sista julklapparna.

Kyle har fått sin åkpåse nu, han älskar det, han gillar det mycket mycket bättra än att ligga i insattsen :P nu kan han ju se ut och det är mycket mer plats för honom :)

Annars idag så kommer Jessica och mange hiiit :D sen ska vi tvätta :P Kul för jessica att hon kommer få hjälpa mig ;) haha. Nej bara om hon vill :L

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback