...

Nu har vi precis kollat klart på alla serier :P haha, Nu sitter jag här och borstar tänderna, ska snart gå och lägga mig :) Kyle har inte somnat än, men det gör han nog alldeles strax kan jag tänka mig :)

Idag har vi varit i veinge och firat Jontes morfar :) han fick så klart triss lotter av oss :P hehe vann 25 kr ^^. Kyle var jätte duktig när vi var där, många som kom fram och hälsade och pratade med honom det tyckte han var jätte skoj och sprattlade med hela kroppen så fort man kom fram till honom, mensen blev han hungrig tidigare än vanligt så han blev skit gnällig :P men sen fick han mat och somnade, sen åkte vi hem så kom Tintin och Ben hit en snabbis :) hihi. Alltid trevligt med sällskap.

Sen på bilddagboken så var jag tvungen att sudda ut en viss person som inte ville vara med på dom bilderna, kan itne hjälpa att hon råkade vara med på dom bilderna, och att jag vill lägga in dom där som ett minne ifrån en fest. jaja.

www.niijna.bilddagboken.se där har jag alla mina bilder som ni kan kolla på för er som inte visste det :)

Nu ska jag sova, Puss hej, God natt!!!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback