Tisdag

Jag återkom aldrig igår :P det blev försent ^^ haha.

Idag har vi varit lata här hemma :P ´vi vaknade vid halv nio sen somnade vi eller jag i soffan och kyle i sin babysitter :P klockan halv 1 ringer jonte  och frågar vad vi gör om vi har gjort det och det ochdet :P haha. Men nej det hade vi inte :P

Idag ska jag städa så klart :P jag fattar inte hur det kan bli så stööökigt :P sen måste vi ta ny tvättid igen xd hittade ännu mera tvätt i sovrummet som vi hade glömt :P Sen ska jag göra mat , potatisgratäng :)
Och ikväll kommer desperate housewives :D

Jessica ville se när kyle vände på sig igår, men icke sa nicke det ville han verkligen inte :P istället kräkte han två gånger xD hahaha

Jag återkommer senare idag ^^

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback