Måndag

Ny vecka och nya tag, eller vad säger man?

Idag har jag bara myst med Kyle som kom hem vid 3 :) Sen gjort mat och kollat på tv. När vi åt så hörde vi fem skott utanför lägenheten, så gick vi ut på balkongen så hade någon skjutit mot någons fönster tror jag att det var :/ så nu går det 6 poliser och en hund och söker :I Hemskt som satan ju:I det första jag gjorde var att kolla efter en ny lägenhet...

Jaja. Imon ska jag nog in till stan och handla de sista julklapparna :)

Godnatt ska kolla på Prison break nu :)

Kommentarer
Postat av: johanna

god kväll på dig !

tänkte tipsa om sidan gratisbio. för vad passar
inte bättre än att krypa in i bio mörkret denna
gråa och kalla vinter ? på denna sajten tjänar
du poäng genom att kolla in olika hemsidor som
finns länkade. du får tips till en massa sidor
som är jätte roliga och som man är glad man inte
missade. vill man slå på stort kan man börja samla
ihop till present kort som man kan få på gina tricot , åhlens , hm , dinsko och de övriga stora kedjorna. det finns redan tusentals medlemmar.
och jag tycker att du ska bli en av dom.

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback