Tisdag

Heeeej,

Idag kom Nathalie och Bekke hit för att vi skulle plugga. Vi gjorde klart de mesta av uppgiften iaf. NU har jag skickat iväg arbetet till bettan (vår lärare).
Gick pytte lite i stan innan jag skulle hämta kyle, följde med nathalie till HM rättare sagt hon skulle köpa lite grejer där sen cyklade jag och hämtade kyle. Nu bygger han lite med duplo och ser allmänt söt ut.
Jonte kommer snart hem och då ska han iväg och träna under tiden ska jag göra lite mat som han ska ha med sig imon till jobbet. Sen när han kommer hem ska jag träna och då ska kyle och jonte hem till jontes jobbarkompis som precis har blivit pappa.

Ikväll när jag har duschat och lagt kyle så ska jag kolla på nya One tree hill och Gossip girl, de kom ut idag!!!. Har redan lagt över de till Popcornen ;)
Annars händer det inte alls så mycket idag, hela dagen är ju i stort sätt redan full.


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback