Måndag

Hejhopp,

Måndag idag och ny vecka!. Denna veckan har vi ett test i skolan.. hoppas de går bra, för jag är skit dålig på nervsystemet och det är de vi ska ha test på. men men det går som de går, det går inte på betyget iaf ;) hehe.

Igår kväll somnade jag 7!! Somnade när jag nattade kyle, sen sov vi till 7 på morgonen. Det var skönt ska ni veta :D. Annar så tvättar vi bara idag och har plockat undan lite.

Ihelgen så var jag hos Nathalie där var michelle också, vi åt lite hemmagjord pizza och sallad. Sen hyrde vi en film, kärleken 3000 skit dålig! Inget jag rekomendera!
I går så åkte vi till busfabriken med Malin, chrille och neo. Kyle hade jäätte roligt. Sen på kvällen så dansade jag afro. Först var tanken att nathalie bara skulle med men sen ville michelle också :D Och nu så har de också skaffat gymkort! Såå det kommer bli skönt att ha någon man känner där vid sig :D

Nu ska vi göra lunch, sen hämta sista tvätten!!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback