Måndag

Heeej,

Igår tränade jag och michelle. Vi dansade afrodans. Det var skit kul, men asjobbigt! Inte så man blev andfådd utan mer svettig :P. Så idag är resultatet träningsvärk i vaderna och lite ryggen. Märker att man är otränad haha.
Iaf, michelle skulle kolla priserna så jag hoppas hoppas att hon vill börja träna där med mig. :D.

Kyle kissade på pottan idag av sig själv, alltså att det var han som ville. pottränandet har gått lite segt nu när han har varit sjuk. Men idag kissade han på den sen gick han stolt och spolade ner de i toan.

Idag ska vi tvätta, blir bara 2 maskiner för sen vid kvart över 3 så ska vi till vårdcentralen så de ska få lyssna på hans hostande. Se om han kan gå till dagis i veckan eller inte. Hoppas han kan de för de är bara 3 halvdagar han måste vara där i så fall.

 

Nu ska vi äta frukost!


Kommentarer
Postat av: nathalie

ja hade gärna också börjat!!!


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback