Kvällen..

Vi bakade ju som sagt kanelbullar idag, dom blev jätte goda! Så vi åt dom till mellanmål, kyle åt sina egna bullar som han tyckte jätte mycket om. Sen stack jag till nautilus för att träna afro, tog det lugnt idag eftersom jag håller på att bli förkyld. Sen hem och åt stuvade makaroner och köttbullar. Efter det så badade jag och kyle typ en halvtimma, det var mysigt. Nu känner jag mig faktiskt LITE bättre. Nattade honom sen han somnade på stört och jag med ;) hahaha Jonte kom in och väckte mig och sa att han redan hade somnat. Så då gick jag upp och gjorde varm choklad och satte mig vid datorn. Pluggade klart det sista och kollade runt lite.

Imon har vi hel dag i skolan, vi ska ha sån praktisk dag eller vad den hette, vi ska mata varandra med fil, sen borsta tänderna på varandra osv, för att se hur de äldre har de antagligen och för att lära oss att göra det på andra. Sen hem och vila lite, sen iväg och träna igen, imon blir det aqua. Har jag velat prova på jätte länge så förhoppningsvis är det skoj.!

Nu måste jag gå och lägga mig för vi börjar tidigare i skolan imon till och med ^^

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback