2009-10-17

Igår var i i laholm hos jontes morbror och hans fru, vi åt thailändsk mat tror jag att det var, det lät som håkan sa det iaf. Det var svin gott, kyle åt dock bara en kycklingklubba sen ville han leka med Fina och mira som också var där.
Det var jätte trevligt igår som sagt. Kyle åt en del godis sen på kvällen, för tydligen så är glass, hallon/blåbärssås, maränger, chips och godis typiskt malaysiskt efterrätt, så kyle var jätte lycklig. Han somnade gott sen på hemvägen och sov till 8 på morgonen bara, man tycker ju att han borde sovit längre med tanke på att klockan var 12 när han somnade.. Men men ;) Han är lite små trött redan nu men han får hålla ut till klockan 7.

Ikväll kommer nog mange och sandra hit vi ska kolla på någon film jonte har fixat. Jag är så jävla sugen på godis idag bara för att det är lördag :(


Kommentarer
Postat av: nathalie

Det är nog bara en vana egentligen att man är sugen på godis.. Jag vet hur de va när ja inte skulle äta chips, då blev ja JÄTTESUGEN på det helt plötsligt haha.

Postat av: Michelle

Du har inte börjat med tabletterna va? ;) gö det! annars får jag nog sno tillbaka dom, för min morsa skulle nog behöva dom haha

2009-10-18 @ 11:27:22
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback