2009-10-05

Hej hej

Dansade ju afro igår ,  det var kul men vågade inte riktigt ta i så hårt eftersom jag är förkyld. Men det gick väl bra ändå ihi. Idag var jag tvungen att väcka kyle på morgonen men hela tiden när jag försökte så sa han bara "nana häär" "nej nana här" haha. Så det tog ett tag att få upp honom det hela slutade med att jag fick ta på honom kläderna i sängen ;) SEN var han hur pigg som helst.

Kom till skolan idag vi skulle ju ha heldag, den första stationen som vi hade var Hygien och där var det inte ens en lärare för hon var sjuk, så vi bara satt där och pratade om annat. hihi. Sen åt vi kina mat till lunch med några andra ifrån klassen det var myysigt. Sen tillbaka till skolan och fortsätta.

Sen hem och plocka undan lite sen till nautilus för aqua, Det var faktiskt jätte roligt :D. Man kände sig skiit tung när man kom upp ifrån vattnet.

jaja helt ointressant att veta men iaf ;) hihi. Imorgon är det också heldag i skolan då ska vi ha arbetsergonomi på vallås. Så det kommer bli tråkigt att hänga och flänga runt halva stan hihi. MEN allt funkar om man bara vill :D

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag fryser ihjäl!!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback