2009-10-03

Hej hej

Redan den 3 oktober, dagarna går ju på som fan. Snart är det julafton :O haha. Vet inte ens hur vi ska fira den i år..
Iaf idag fick jag sovmorgon kyle vaknade inte förens 8, så jag har sovit 8 timmar i natt och det var skönt! För jag känner att jag håller på att bli sjuk och då kan jag inte träna :O vill inte bli sjuk nu!! Ska prata med min personliga tränare och se vad hon säger.

Idag tvättar vi, så det kommer ta hela dagen typ. Eller iaf till 4. Och man behvöer inte ha dåligt samvete över att man är hemma för det regnar ju bara ute ändå...:(
Städade toan innan också det behövdes nu när de nya badkaret harkommit eftersom det var jätte smutisgt där duschglaset har varit hehe. Men kyle och jonte badar och nu kyle är jätte glad :D Så han kommer somna gott sen när han ska sova middag :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback