Lördag

Godmorgon.

Igår var vi ju på bio I taket lyser stjärnorna, den var faktiskt bra! Ska lätt läsa boken nu.
Sen vidare till Peking och träffade mamma och roggan. Åt jätte god mat och blev alldeles för mätt.
Sen hem och prata lite med jonte, sen ut med michelle, martina och milla. Stack först till Moon. Stod i kö 30 min sammanlagt. Det var inte så värst kul. Sen när man kom in var de mindre än förväntat. Men jag tyckte det var kul där men martina och michelle ville vidare. Men när vi väl var ute så ville alla hem. Så det blev att vi gick hemåt.

Kyle vaknade vid 3 och var i stort sätt uppe tills 5 på morgonen. Han somnade om sen och vaknade 8. Så jag är hyffsat trött nu kan jag säga. Men ska vila sen när han sover middag. Efter det hade jag tänkt mig att vi ska åka hem till mamma och hälsa på. Jonte är och hjälper malin och chrille att flytta så det kommer nog ta ett tag kan jag tänka mig.
Imorgon är det kalas för Hanna som fyller 4. Tänk när jag och jonte blev tillsammans så var hon bara några månader och nu fyller hon redan 4 år. Tiden går snabbt.

Nu ska vi kolla på tv och ta det lugnt bara . Puss hej

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback