torsdag

Kyle vaknade halv två i natt och var vaken till halv tre.. det tar på en att behöva gå upp så mitt inatten ^^-
Men nu är han hur pigg som helst. Vi ska äta middag om en och en halv timma sen ska han sova liten stund. När han vaknar så ska vi ut och leta lite efter kattsi sen kanske gå till en lekplats så han får leka av sig lite grann.
Kattsi hoppade ju ifrån balkongen i förrgår, vi har inte hittat henne ännu...förhoppningsvis så gör vi det snart! Kyle har inte märkt något än så länge som tur är.

Igår var de här och borrade in teliasbredband tror jag det var, kyle blev jätte rädd när han borrade men sen vande han sig och till slut så satt han till och med jämte killen när han jobbade.
Han visade stolt upp sin leksak som han fick ifrån ett kinder ägg och sa "titta tiiiitta tiitta" hela tiden till honom ;)

Imorgon är också sista dagen för kyle med sin pencilin :D skönt för honom, det är iofs inga problem med den för han gillar den och säger mer varje gång han har fått. Haha.

Igår fick jag jätte ont i halsen på kvällen och har det fortfarande, hoppas inte jag har de i helgen för då ska vi äta först hemma hos mormor sen hemma hos mamma!

Japp men nu ska jag kolla på greys :D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback