lördag

Idag har det varit skiiit skönt väder. Vaknade vid 6 idag, kyle vaknade då, skit tidigt för att vara honom men de var bara att gå upp och ge honom hans medicin. Sen kollade vi på tv lite grann sen terrade han jonte. Sen vaknade jonte så tog han med kyle till konditoriet och köpte frallor sen vidare och köpte en yoggi. Kyle hade tydligen varit gnällig inne i affären så han fick ett piratsvärd av han som äger kiosken.

Efter frukosten så ville kyle sova middag, så han fick göra det för han var jätte trött. När han vaknade sen så duschade han och jonte tillsammans sen riingde chrille och frågade om vi ville följa med de till galgberget och gå en runda. Så vi stack ut vid 4 kanske så gick vi en lång runda på galgberget. Sen bestämde vi oss för att gå hem till chrille och malin för att grilla hamburgare. Det blev skit gott!

Kyle ville hålla neo i handen hela tiden och gå runt så. Det var faktiskt jätte gulligt! När vi kom hem vid halv nio tiden och lagt kyle så somnade han på direkten! 

Nu sitter jag här och äter lite godis och dricker läsk. Funderar på att dra ut senare.


Kommentarer
Postat av: malin & Neo

jag tyckte inte det var så gott :( är nog för att jag är förkyld. Har försökt att äta lite ostbågar. Men dom smakar fan ingenting heller :(


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback