Måndag

Godmorgon!

Kyle vaknade 6 idag, så han har sovit heela natten :) vaknade nog inte en ända gång :O
Just nu står ha  här jämte mig ich förösker trycka på alla tangenterna sen så när jag tar bort hans hand så blir han skit förbannad.
Samma sak nör han leker med något han inte får och man tar bort de så skriker han so m faasen.. :P
Vi börjar iaf bli bättre här hemma med förkylningar och hosta..
Kyle äter bättre igen också vilket är skönt, man märker de på honom också han blir mycjket gladare :D

I helgen har vi varit hos ben och spelat wii, fick lite träningsvärk i armarna :( sen har vi också varit i veinge och hjälpt jontes mormor och morfar att flytta. Eller jonte hjälpte och jag jagade kyle, som var skit busig hela dagen.
Ifredags så var jag och kyle hemma hos Laura , kyle fick bada lite. Jag hade fått hosta så funderade på att inte sticka ut med Martina på kvällen men ångrade mig lika snabbt för ville verkligen ut.!
Vi satt i picassoparken och "för festade".. David och Edward kom dit.. sen kom Hampus och co också dit. Sen stack vi in till stan. Jag hade så sjuukt ont i magen och huvudet så det inte var sant..så jag cyklade hem, edward följde mig en bit eftersom han ändå bor på samma håll.
Helgen har varit braa, lite för lite sömn kanske ;)


Idag ska vi nog in till stan och träffa Jessica :) annars vet jag inte vad vi ska göra än :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för en super mysig efter midda med glass och bus med Kyle.. puss puss

2008-06-02 @ 18:46:26

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback