--

Hej

Nu har jag precis skrivit på alla skivor som inte hade något namn. Så det är klart. Har också fixat köket och hallen :D det blev fiint fint.
Var på gekås idag med Malin och chrille :D. Köpte en heel den.

Regnkläder till kyle
Kläder till kyle
Pyjamas till kyle
strumpor till kyle
leksaker
påslakanset
handdukar
duk
gardinfäste (eller vad de heter) :P
tejp
cd penna
två plastblommor
kläder till mig
kläder till Jonte
schampo och tvål till kyle
vårtservetter
nappflaskor
nappar
extranappar till flaskorna
mugg
flaskborste
bh
strumpor
en liten tavla
gardiner
örngott
morgonrock till kyle


A jag har säkert glömt något nu :P men skit samma ^^

Hitade en skit gammal skiva jag lyssnar åp  nu  :D faktiskt kul att lyssna på sånt man brännde förr ^^

Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Ja ganska delad.. han betalar dom "stora" räkningarna ocj jag dom små.. men sen köper jag typ allt som William behöver.. :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback