Torsdag

Godmorgon allihopa!   HAPPY VALENTINES DAY <3

Har ni tittat ut :O :D:D så hiiimla fint väder, klockan är lite över 8a och det är redan soool ute :D så sköönt, typiskt bara att hjulet till vagnen är på lagning. :(( Annars hade vi gått ut.

Just nu sitter Kyle här jämte mig och drar i sin strumpa och ler jätte stort :P Haha. och säger "duda" och så ler han då med :P

Igår så var vi ju hemma hos nettan och co, vi åt grillat :) sååå gott, verkligen sommarkänsla. Iaf, där var det fullt liiv, kyle är ju inte van med så många barn runt  sig på en gång, men han tog det jätte bra bara satt där mellan alla kuddarna och tuggade på sin leksak medans de andra barnen slängde sig och var jätte nära honom hela tiden :P Men efter en stund så blev han grinig :P

Har tagit lite bilder också men min kamera har dött så måste ladda batterierna lite innan jag kan lägga ut några bilder :P Så de kommer senare :)

Idag ska här städas, tänk redan en vecka sen vi städade senast, känns som de var igår xD Och imon är det fredag :O:O det känns inte alls som att en hel vecka redan har gått :S :|

Idag ska vi inte fira alla hjärtans dag faktiskt, eller a kanske äta något gott och bada när Kyle har lagt sig, men vi ska ta de imon istället för vi fick ingen barnvakt ^^ inte så lätt på en torsdag :P hihi.  Jag vill veta vad han ska göra, han gömde något i kylen igår men jag lovade att jag inte skulle kolla :P Idag fick jag faktiskt ett brev av honom på morgonen :D SÅ SÖÖÖT! Älskar dig Jonte mest av allt!!! DU och JAG föralltid! SÅ ska det vara.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback