Måndag

Godmorgon!

Nu har kyle precis ätit och så :) Kollade febern på honom innan. den har gått ner han haringen nu, och hans öga är helt plötsligt mycket bättre och så åt han en hel flaska välling, så det kanske bara var något 2 dagars virus :S Men ska ändå ge honom pencilin :P

Nej snart måste jag kolla om de har kommit ut någon ny film som jag kan kolla på senare, vill liksom inte gå ut nunär det är så kallt och han är lite sjuker fortfarande. Få se sen hur han äter lunch om allt går ner.

Igår kväll så satte jag in en sån liten efterättsburk i kylen en liten stund medans jag gav honom pencilin så det skulle svalna lite och då åt han upp alltihopa, det var nog skönt för hans hals :) Sen blev han verkligen en liten piggilin som satt och gungade fart på sin babysitter så det lät skit högt så skrek han såna glädjetjut så vi knappt hörde vad vi sa till varandra ^^ hahaha.

Solen är på väg upp nu! Fint väder idag med tippar jag på :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback