´

Nu la jag precis kyle för andra gången idag :) han är lite gnällig idag, har lite smörja i ögonen idag med, som förrförra helgen :/ men nu är det för att han är lite täppt i näsan och har hosta . Men det går över som tur är :)

Snart kommer faktiskt Jonte hem :D tiden bara flyyger iväg idag, jag har fan fortfarande morgonrock på mig :O :O
hahaha. Jaja. snart ska jag kolla på en film hade jag tänkt mig och bara slappna av har så ooont i huvudet, panodil zapp hjälpte inte såå mycket :/. aja.

PUSS på speciellt Jonte!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Hej!
Tack för kommentaren! Tror inte att du har kommenterat förut va? För jag känner inte igen din blogg (brukar minnas vilka som läser). Jättefin son har du också!
Ha en fin kväll!

Postat av: Tu Madre

Ja, du skulle ha sett henne innan jag startade bloggen. Hon var skallig fram tills att hon var 1,5 år. Nästan iaf, hon hade liiite hår bara. Det växte jättefort sen, dr runt 2-års åldern. Nu växer luggen som ogräs! :P

2008-03-01 @ 09:53:40
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback