Onsdag

Jag höll precis på att skriva tisdag där uppe :P haha. Dagarna går ju så fort :I :O

Aja nu har kyle precis fått lunch , "mumsig böngryta med grönsaker" ^va de han åt, sen lite gröt till efterätt :) Han var helt galen i den maten, hoppade upp och ner i sin stol efter mer ^^ haha så söt!

Jag har varit trött heeela morgonen somnade i 1 och en halv timma innan medans kyle också sov. Det ä för min medicin som jag blir så här trött av, och det är jobbigt :(
Idag ska jag städa här hemma, iaf lite grann, det jag orkar ^^ hahaha. Sen vet jag inte mer, gå till eurostop kanske?. Ja de får det nog bli :P

Åh innan när jag sov så drömde jag en sån skiit konstig dröm igen :P Jag bodde hemma igen iaf, Tintin hade tagit min mobil på natten när jag hade somnat, ändrat tema och allt på den, varit inne på msn så batteriet nästan var helt dött. Jonte hade sovit hemma hos sin mamma, och så hade han inte skickat ett ända sms till mig.. :( Så när jag skulle ringa honom på morgonen så fanns inte hans nr där, och så kom jag inte ihåg hans hem nr , men sen kom jag på att jag kunde ringa till mobilen, men de gjorde jag inte utan jag skcikade sms, men då så var det helt fel nr jag skickade till. Sen kom han hem till mig helt plötsligt och jag var jätte arg över att han inte hade skickat sms haha, jag blev ju orolig, eftersom han oftast skickar sms.

Sen var det massamer men kommer inte ihåg hahaha. As skum dröm :O

Kommentarer
Postat av: Sanna

söt blogg


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback