Tisdag .

Hopp, så dålig jag har blivit på att skriva här. men har inte haft någon lust, plus att Kyle är vaken nästan hela dagarna nu förtiden :/.

Trist att så lite svarade när det är typ dubbelt dubbelt dubbelt m.m som läser :O aja tack ni som svarade iaf :).

Idag ska vi hem till Kyles farmor och äta kladdkaka :d så gooott!!. Senare ska vi väl bara kolla på tv och lägga oss tidigt, iaf jag . KOllade på den nya serien på 6an igår, Dexter , asbra är den :d trodde inte den skulle vara så bra :O hahah. jaja :D nu vet ni med ^^

Har fått tillbaka vår egna vagn nu :D så skönt.  Den är ju så skön att köra:D.
Den 2a så ska Kyle på 2månaders läkarkontroll :) sen den 1 så ska jag på efterkontroll :) Kommer nog gå bra :)

Just nu sitter Kyle i sin babysitter här jämte mig och jag gungar honom med foten , så han blir nöjd ^^ hahah. Snart så ska han få mat med :) Idag kommer Pontus hem ifrån Ön också. har varit där på läger med skolan :)
Gungar man Kyle i babysittern så somnar han, vaknar lite, somnar sen igen, vaknar igen :P osv ^^haha han är ju så söööt. Och på lördag blir han redan 2 månader :D tiden går såå snabbt, men ändå inte ^^.

Nu vill Kyle ha mat hör jag ;)

Hej så länge!!

                     image38
                                                                                    Min baby!!!

                      image39
                                                                                   I sin babysitter :D

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback