Middag och bio ute .

Vaknade vid 8 idag av att Laura och kom knackade på :P Kyle hade som tur va precis fått mat, men så klart ville han inte somna om förens vid kvart i tolv :O och vaknade senare vid halv ett igen.
Sen vid 2 så gick vi till eurostop och skulle köpa droppar på apoteket.
Vi gick inom hm och åkte hissen upp till barnavdelningen :O höll på att skita ner mig när jag åkte den. asläskig va den :O aldrig mer, åkte rulltrappan ner läskigt det med, med en barnvagn :/ Men iaf hittade en skit söt pyjamas i 62, (Han börjar bli för stor för 50-56 :P) med dödskallar på :P haha. 
Har ingen bra bild på den bara, ska ta en på honom sen när han kommer hem, han är hos sin farmor nu hon passar honom, Eftersom vi har varit ute och varit på bio;P såg Shrek 3, faktiskt jätte bra:D. Så ska han sova där i natt så vi kan sova ut. Verkligen jätte snällt faktiskt :D

Sen gick vi bara och kollade, men han är som sin pappa börjar grina varje gång vi går in i en klädaffär :P haha. Det tyckte han minsan inte alls var kul :P
Hans farmor har köpt en ny nappflaska med MAM, den verkar bra :D,

Ska nog gå och lägga mig nu, Godnatt!

                                                         image33

                       image34
                                       Min sötis som vägrar att sova så jag tog på honom så stack vi till eurostop :P

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback