Hos mamma .

Nu bor vi hos mamma,  vi ska bo här i en vecka ungefär. Kanske mindre får se hur det är med Kattsi och mammas alla katter :P Charlie gillar inte alls kattsi, kommer med sin tass i högsta hugg.

Kyle trivs här som tur är, somnar vid 22 och sover till 8 på morgonen :) Han har iaf somnat vid 22 i två dagar i rad dom två dagarna vi har varit här än så länge iaf :P

Nyss så har jag städat lite, tintin hjälpte till lite också , Kyle ligger i sitt babygym och småpratar lite med sina djur som hänger där :) så söööt han är. Var på BVC igår med han har gått upp till 5.195 nästan 5.200 gram :O vad han vääxer, Vill egentligen inte att han ska bli stor, kan han inte vara så här liten hela tiden fast skrika mindre :P haha då hade det varit perfekt :D Fick bifidus också för hans bajs, hans mage är lite trög så bajsen blir hårt :( ersättningen är det ju också som gör så att bajset blir lite hårt :/ stackare. Men prutta det kan han minnsan haha :P högt med :P
Men han vill fortfarande inte lyfta huvudet riktigt, håller man honom så kan han ju luta sig bakåt och hålla upp huvudet hur länge som helst, men lägger man ner honom så bara ligger han där :( Varför? jaja .:P han lär väl sig så småningom :P :)

Nu ska jag nog ta och göra en äggmacka :) Hej så länge!

JAG ÄLSKAR JONTE!!!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback