FREDAG :D

Det känns som det är fredag fastän man är mammaledig och är hemma hela dagarna,. jag tror att det är för att Jonte är ledig hela helgen och man vet om det :P hihi.

Jag har skit ont i båda mina tummar idag xDhahaha  för att jag spelade så länge igår :O:O men det säger vi inte till jonte (A) hihi.

Jaha. idag ska vi stääda en massa :p har inte kunnat städa så mycket nu när vi har varit sjuka här hemma, men det måste vi göra idag, Jonte slängde en massa sopor igår iaf :P

Annars så händer det inte s mycket idag, ska ju kolla på film med Ben och niklas kanske ronja också vet itne riktigt hur det blir än. Just nu är Jonte i stan med Ben, jag sitter här och skriver har nyss ätit kräm :P haha igår var vi onyttiga som fan, vi beställde pizza, FY på oss :(.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback