2010-01-24

I helgen har vi haft fullt upp om man säger så. I fredags var vi hemma hos Jessica och Mange. Vi åt tacos och spelade tv spel. Kyle somnade gott i deras säng och sov tills vi skulle hem.
I lördags var vi hemma hos John, jontes kuson som fyller 20. Vi åt smörgåstårta och prinsesstårta. Kyle lekte lite lego som de hade tagit upp ifrån källaren.
Idag har vi inte gjort något alls, bara legat i soffan hela dagen och kollat på tv. Nu är jonte och handlar, jag har precis satt på ungen för vi ska äta kvällsmat snart, det blir pommes och korv, orkar inte göra något mer avancerat ;) haha.

Iaf, ikväll så ska vi kolla film och äta lite gott. Sen ska jag läsa lite i psykologi boken som jag inte har rört under hela helgen...Men men.

Veckan som kommer är jag i skolan alla dagar förutom fredag. Heldagar är det också för den delen, förutom torsdag då jag slutar 12 så det är rätt skönt.

Nej nu ska jag kolla om ugnen är varm :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback