2010-01-18

Oj snart en månad sen jag skrev sist..haha.

Jaja, under denna månaden har det hänt en heldel.

- Vi har firat nyår då så klart, vi hade en fest här hemma kyle var också med han trivdes som fisken i vattnet!
Vid tolv slaget så gick vi upp på galgberget för att kolla på fyrverkerierna, det var jätte fint men kyle blev rädd så vi gick hem igen.

- Kyle har haft vattkoppor, han mådde nästan inte alls dåligt utav dom, bara att han fick en blåsa i munnen och hade hög feber de första dagarna. Men de kliade inte så mycket p honom han kunde sova hela nätterna. Så nu har han haft det!

- Jag har fått en lägenhet på Vallås så dit flyttar jag och kyle 1 mars, sen kommer jonte den 1maj.

- Hade slutprov i Medicinsk grundkurs, klarade inte den...det suger stenhårt men som tur är kan man plugga upp den på sommaren.


Ja det är väl ungefär det som har hänt. Den 26 Februari så ska vi till ikea och handla en massa :D, och idag började vi två nya kurser i skolan, omvårdnad och psykologi. Det ska bli intressant.

Hoppelihopp nu ska jag ta fram köttfärs för ikväll blir det Lasagne!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jonte

Wow inlägg!

2010-01-19 @ 14:44:21

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback