tisdag

Hej hopp!

Nu har jag och kyle precis ätit mellanmål. Det blev lite tidigare eftersom han vägrar sova middag. Men han åt iaf bra.

Vad har hänt sen senast då? Jo i Onsdag till fredag så var kyle sjuk . Han hade hög feber. Så jonte fick vara hemma med honom. Jag var på jobbintervju på onsdagen och fick provjobba torsdag och fredag. De ska höra av sig senare om jag får jobba där.


I söndags så var vi på konfirmation hos Lina i laholm.


Det är de som har hänt sen sist. I veckan har jag fullt upp. Idag var jag på arbetsförmedlingen, sen i kväll ska vi hem till mamma för Pontus fyller 17 år så GRATTIS till honom!. Imon ska jag dit igen till arbetsförmedlingen fast inte lika länge, sen ska jag jobba vid 13 och på torsdag-fredag ska jag också jobba.


Ja det var lite uppdatering!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback