Tisdag

Hej hopp.

Nu sitter jag här och väntar in tiden lite. Jag börjar ju jobba klockan 15. Innan dess så ska jag bara ta det lugnt av någon konstig anledning är jag skita trött idag. Men de brukar bli bättre framåt kvällen.
Idag kommer också en hel drös med serier som jag ska se hihi.
Först ugly betty, desperate housewives, christine och sisters and brothers.

Annars idag så har jag bara varit på arbetsförmedlingen var där bara i 1 timma idag så det var rätt skönt ;).


Jag ska uppdatera helgen lite grann också


I fredags så var vi hemma hos Jontes mamma och åt mat och hade skoj. jag fick min nya mobil då också. Min gamla gick sönder så jag beställde en ny.

I lördags bestämde vi oss för att åka till badhuset jag jonte och kyle. Så frågade jonte om chrille och neo ville följa med för de var ensamma hemma. Och de ville de göra. Kyle var först lite rädd som vanligt, men sen ville han inte ens gå upp, sa hela tiden "bada bada bada" hihi. Han är så duktig när han badar.

Sen på kvällen åkte jonte till sin kusin för att sova över där.
Jag och kyle kollade på en film och åt ostbågar då. Kyle vaknade sen vid 1 och var uppe till 3 för han hostade jätte mycket och var täppt i näsan så han fick nässpray och hostmedicin så somnade han om.

På morgonen till söndagen så vaknade kyle halv åtta av en konstig anledning, man tycker ju att han borde sovit lite längre pga att han somnade så sent. men han var hur pigg som helst, men sen vid 12 tiden så sa han "nana" så jag la honom i sängen och när han precis höll på att somna så börja de borra i en lägenhet så han blev skiträdd, han hatar de ljudet. Så jag tog upp honom så somnade han jämte mig i soffan. Sen somnade han en gång till i soffan jämte mig. Men han somnade som han skulle på kvällen och sov som en stock hela natten.


Så de var helgen.
 

I veckan så ska jag jobba varje dag nu till fredag. På onsdag ska vi ha picknick på kyles dagis. Det blir nog mysigt.

Torsdag och fredag ska vi också gå runt och kolla nu när det är sturefestivalen. Ska se vad tintin ska göra också. Lördag blir det andersbergsfestivalen och kolla när michelle ska sjunga!.

Nnej nu får det räcka ;) puss hej.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Svar: Hon har två söner och en dotter och heter numera lantz i efternamn :)

Postat av: Anonym

kikar in , adda varandra på bloglovin?

Jag är en ung mamma till 2 barn.

2009-06-11 @ 20:37:51
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback