fredag

Heej.

Har precis varit nere i tvättstugan ska ner två gånger till sen är det klart.
Idag vaknade kyle vid 7 så det var lagom tid. Vi låg 1 timma och mös i sängen han var gullig och klappade mig i håret och så . Sen lämnade jag honom på dagis han blev ledsen när jag gick för han var trött. Men de hade gått jätte bra han är så lik mig säger dom där. haha det är ju positivt :D sen när jonte kommer hämta honom så kommer han säkert vara lik honom för de säger alla att han är ^^.
Iaf när vi kom hem så var det bara att lägga kyle han somnade när vi cyklade hem.
Så nu har jag plockat undan, ätit lite och sökt lite jobb fanns dock inte så mycket..

När kyle vaknar så ska vi in till stan på några ärenden sen hem och äta lagom tills jonte kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback