fredag

Goddag.

Kyle sov hela natten vaknade inte en enda gång. Så jag vaknade rätt utvilad imorse. Cyklade och lämnade kyle på dagis i slask. det var ikke kul. Men fram kom vi 10 min förtidigt ;).
Han hade haft de bra på dagis idag hade dock inte ätit så bra sa de.
Nu sover han middag får väcka honom snart så han inte sover hela eftermiddagen, funderar på att dra till badhuset med honom om de är någon som vill hänga med inte så kul att vara helt själva.

Just nu lyssnar jag på noche de sexo jag älskar den låten..

Kommentarer
Postat av: partillebrudar.se

"Ingen kan ta stoltheten ifrån mig"



"mascaran är min andra halva"



"Jag vet att han vill ha mig, han har bara inte visat det än"



www.partillebrudar.se - fem tjortonåringar i en blogg - nyfiken?

2009-03-26 @ 08:26:55
URL: http://www.partillebrudar.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback