Stranden

Godmorgon!

Idag vaknade kyle innan jonte skulle till jobbet. Så det var lite strängt ^^ Men iaf, idag ska vi till stranden med min mormor. Vi ska ta bussen som går 12.25. Vet inte riktigt när vi kommer hem heller. Det återstår att se.
Sen ikväll ska vi bara duscha och ta det lugnt. Tacos blir det till kvällsmat idag också!

Sarah om vaaaaaaaaarmt:
Heej jag har bara några frågor till dig :)
Hur ofta får kyle godis?
Hur ofta får han dricka saft läsk osv.
Och hur mycket kollar han på tv ?

Jag har själv barn i din ålder så tänkte bara kolla hur det är hos dig :)

Han får inte alls godis ofta han gillar inte det så värst mycket, så han får saltapinner på helgerna ibland. För ställer vi fram en skål med godis och en kopp med saltapinnar så tar han bara av pinnarna. Men det är inte ens varje helg han får det.
Han dricker läsk bara när vi äter på mcdonalds vilket är typ 1 gång varannan månad kanske. Saft dricker han nästan aldrig heller. Men han gillar vatten bäst. Sen så dricker han juice på helgerna i bland när vi har familje frukost. På middagarna så dricker han antingen mjölk eller vatten.
Kyle vill oftast kolla på tv på morgonen när han precis har vaknat sen kollar han också på kvällarna när han ska varva ner.


Japp men så är det :) Nu ska vi börja packa iordning här så vi slipper stressa sen.

Kommentarer
Postat av: Mia Noahs mamma

Hej, Hur ser kvällen ut för lilla kyle? alltså nattningen. har ni några speciella rutiner?

2009-06-30 @ 19:57:29

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback