Lördag

Hellu.

Idag vaknade jag av att en liten herre stod framför mig tjugo i sju på morgonen och sa "lilli, mamma lilli!". Så det var bara att gå upp och göra det haha. Sen så försökte vi väcka jonte hur länge och hur många gånger som helst men han vaknade fan inte. Han skulle ut och åka motorcykel med andy.

Så snart ska vi tvätta om jag orkar för har såååå ont i magen idag faktiskt :/ Sen ska vi nog bara ut och gå en liten runda.
 
igår kväll var jag hemma hos martina vi firade henne. Vi cyklade till trönninge, vet inte hurmånga km det är dit men det är en bra bit. Haha. Det tog inte alls lång tid faktiskt. Iaf, det var jätte trevligt där hon bjöd på tacos. Idag fyller hon ockå 21 så grattis till henne igen :D


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback