Brottet

Godmorgon!

Kyle vaknade som vanligt vid åtta idag. Men idag var jag jätte trött på mogonen för att vi badade igår.
Vi cyklade först till stranden men det vattnet var såååå kallt så det gjorde ont att gå där i som malin sa. Kyle hade inget emot det dock grät han lite när han trillade så det var nog för kallt för honom också. Så vi bestämde oss att gå till brottet istället som bara ligger 2 min ifrån.
Där badade båda två. Kyle var som en galning hoppade från kanten och snurrade runt, sa "malin titta här" till henne. Haha det lät så gulligt.
Sen cyklade vi hem och bara tog det lugnt. Jag blev röd på båda armarna. Kyle blev lite bruun.

På kvällen så fick jag ett ryck och städade hela hallen, köket och vardagsrummet ordentligt!
Snart ska vi in till stan och göra några ärenden sen till någon lekplats :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback