Tisdag idag

Kyle sov i vår säng i natt. Han somnade i vagnen vid 4 igår på eftermiddagen när jag var ute med martina. Såå han kunde inte somna förens 12 ungefär.. han däckade i mitt knä.
Igår var jag som sagt med martina, vi träffades i stan så köpte vi något att äta sen gick vi till en lekplats så kyle kunde leka av sig medans vi åt. (han åt innan).  Sen bar det av in till stan och så gick vi bara runt lite. Kyle somnade i vagnen då som sagt så vi köpte cola och satte oss på stolarna vid tutti frutti och pratade.

Imorgon är det prick 1 vecka kvar tills kyle blir 2 år!! Så himla snabbt tiden har gått!!
Till helgen så ska vi ha kalas för kyle det kommer bli så kul att se honom öppna paket nu. Han fattar ju lite mer än vad han gjorde när han fyllde 1 år.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback