FREDAG

Godmorgon!

Ígår var vi på max och åt maat, vi var där med nettan och co. Kyle busade jätte mycket med gabriel. De hoppade i hoppborgen där och åkte kana jätte mycket. Sen på vägen hem så köpte jag två nya blommor till vardagsrummet :) Nu ser det MYCKET bättre ut.
Sen på kvällen kollade jag och jonte på en rätt bra skräckfilm, de läskigaste var ju att de var en sann historia. The haunting in conneticet eller hur det stavas hette filmen iaf :).

Kyle vaknade tidigt idag som vanligt, halv sju vaknade han idag. Och lika pigg är han för det. Idag ska vi storstäda, jag har bara satt mig här för att piggna till lite grann. Vi harjätte mycket att göra idag, först storstäda hela lägenheten, sen åka och storhandla. Okej kanske inte Jäätte mycket att göra men mycket hihi.

Just nu springer kyle runt med kalsonger bara får se hur bra det går :) än så länge har det gått jätte bra.

Om man kanske skulle ta och börja nu?

Kommentarer
Postat av: Malin & Neo

äter ni inte på burger king nu när det har öppnat :-P

Postat av: Anette

Får nog ta och införskaffa mig ättika då! Tack för tipset! Men jag ryser av tanken att se den där skålen fullt med bananflugelik, men hellre det än att dom flyger i luften kanske!

2009-07-30 @ 15:06:23
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback